Гармонійний розвиток
дитини це –
не лише
інтелектуальний розвиток,
але й розвиток
фізичний,
емоційний,
особистісний
Суть роботи
психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її
родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти
дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для
успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього
середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з
особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого
потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту»
супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і
ускладнень, але й на їх запобігання.
Немає коментарів:
Дописати коментар